Subject: Teade - Tammneeme küla, kinnistu Suur-Lutika detailplaneeringu avalik väljapanek
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Fri, 16 May 2025 14:26:17 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lp. kaasatud isik/asutus

Teatame teile, et Viimsi Vallavalitsus korraldab 02.06–15.06.2025 Viimsi
Raamatukogus ja valla kodulehel Tammneeme küla, kinnistu Suur-Lutika
detailplaneeringu avaliku väljapaneku.

Vt täiendav teade ja vallavalitsuse korraldus lisatud manusena.

Detailplaneeringu avaliku väljapaneku materjalid on kättesaadavad ka
Viimsi valla kodulehelt:

https://www.viimsivald.ee/teenused/planeeringud/detailplaneeringud/vastu-v
oetud-ja-avalikul-valjapanekul

Arvamused detailplaneeringu kohta on võimalik esitada avaliku väljapaneku
ajal Viimsi Vallavalitsuse e-posti aadressil  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] või postiaadressil Nelgi tee 1, Viimsi alevik, Viimsi vald,
74001 Harju maakond.

Viimsi Raamatukogu (Randvere tee 9, Haabneeme alevik, Viimsi vald) on
alates 01.06 avatud E–R kell 10–18, L–P suletud.

Lugupidamisega

Viimsi vallavalitsus
+372 602 8800

 <http://www.viimsi.ee> www.viimsi.ee